Minőségbiztosítás ügyfeleink érdekében
A minőség iránti felelősségvállalást a vállalat értékei is megerősítik; e feladatokat a DACHSER minden munkatársa folyamatosan gyakorolja. Elkötelezettek vagyunk a legmagasabb szintű minőségi normák mellett, és számos tanúsítvánnyal rendelkezünk. Több díjat is kaptunk a minőségbiztosítás, az informatikai megoldások és a logisztika területén elért különleges eredményeinkért.
Minőségbiztosításunk az árucikkek szállításától és tárolásától az ügyfélszolgálaton át a biztonságig és a szolgáltatásokig meghatározza a logisztikai folyamatok felügyeletének normáit. A DACHSER valamennyi üzleti egysége megfelel a minőségbiztosítás komplex követelmény- és kihívásrendszerének, továbbá biztosítja, hogy betartsuk a minőség terén vezető vállalathoz méltó normáinkat egy nagy logisztikai kihívásokat jelentő környezetben.
A hálózat szabályai minden munkatárs számára stabil és kötelező erejű iránymutatást adnak az áruforgalom irányításához és koordinálásához. A megrendelések kezelésekor a DACHSER-telephelyek megfelelnek ezeknek az egyértelműen meghatározott, egységes normáknak, amelyek állandó védelmet biztosítanak a szállítás során, valamint átláthatóságot és nyomon követhetőséget tesznek lehetővé.
A DACHSER által szerzett tanúsítványok
- DIN EN ISO/IEC 27001:2017 (DACHSER IT)
- DIN EN ISO 9001:2015 (DACHSER Food Logistics & DACHSER Cargoplus Food)
- Az IFS Logistics szerinti tanúsítás (DACHSER Food Logistics & DACHSER Cargoplus Food)
- BIO tanúsítvány (DE-ÖKO-003) az (EU) 2018/848 szerint (DACHSER Élelmiszer-logisztika)
- QS, hús és húskészítmények, valamint gyümölcsök, zöldségek és burgonyafélék (DACHSER Food Logistics & DACHSER Cargoplus Food)
- SQAS, fenntarthatóságra vonatkozó biztonsági és minőségi értékelés (DACHSER Chem Logistics)
A DACHSER által elnyert díjak
Légi szállítmány
- Lufthansa Quality Award, Európa és Afrika, 2014
- Cargo Quality Award Germany (több győztest is hirdettek)
- Global Partner 2012 óta
- Cargo Quality Award, Európa és Afrika, 2014
- Cargo Quality Award, 2015
- Planet Award of Excellence, 2016
Az ügyfelek elégedettsége igazolja minőségbiztosításunk magas színvonalát
Ügyfeleink közel 90 százaléka rendkívül elégedett logisztikai teljesítményünkkel, és másoknak is ajánl minket. Mindez egy reprezentatív, 4100 ügyfél megkérdezésével készített felmérésből derült ki, amelyet kétévente, immár több mint 20 éve elvégeztetünk. Az ügyfeleket arra is megkérték, hogy értékeljék a szolgáltatási kérelmek, a szállítási szolgáltatások, a biztonság és az ügyfélszolgálat minőségét. A proaktív ellátásilánc-felügyeleti eszköz, az ActiveReport szintén hozzájárul a magas szintű vevői elégedettséghez.
Minőségbiztosításunk három alappilléren nyugszik; ezek a következők:
- A DACHSER-hálózat: A globális hálózatból és az intelligens informatikai rendszerekből felépülő hatékony logisztikai infrastruktúra lehetővé teszi a kihívást jelentő logisztikai problémák széles körének időben történő és hatékony kezelését
- Intelligens áruforgalom-menedzsment: Folyton tanuló szervezetként minden új technológiai fejlesztést felhasználunk az ellátási lánc valós időben történő optimalizálásához, az újításokat pedig hamar valós idejű műveletek során valósítjuk meg – Önnek
- Kiváló személyzet: Folyamatosan fordítunk forrásokat munkatársaink képzésére és fejlesztésére azért, hogy hosszú távon is fenn tudjuk tartani a magas szintű logisztikai teljesítményt és minősége
A DACHSER minőségirányítása részletesen
A logisztikai piacon, a minőség terén betöltött vezető szerepünk legfőképpen a minőségbiztosítás terén végzett előremutató tevékenységünknek köszönhető. Ebbe az integrált informatikai rendszerek és a standardizált eljárásoknak köszönhetően mindenhol átlátható árumozgás is beletartozik. A nagy teljesítményű átrakodási területek hosszú távú mennyiségi ellenőrzést tesznek lehetővé; az üdülési időszakok és az ünnepnapok az elejétől fogva belekerülnek a logisztikai lánc megtervezésébe. Havonta több értékeléssel, napi teljesítmény-ellenőrzésekkel és rendszeres auditokkal átláthatóvá és számszerűsíthetővé tesszük szolgáltatásaink minőségét. Normál logisztikai folyamataink az ellátási lánc minden pontján alacsony veszteségaránnyal járnak, és növelik a kézbesítés megbízhatóságát.
A folyamatosan magas szintű logisztikai szolgáltatások biztosítása érdekében a minőségbiztosítás és -ellenőrzés alábbi módszereire támaszkodunk:
- Rendszeresen felvett ügyfél-elégedettségi felmérések
- Állandó szintű minőség-ellenőrzés a kulcsfontosságú teljesítménymutatók (KPI-k) elemzése révén minden logisztikai folyamatban
- Tényleges kármegelőzés helyszíni mérések segítségével
- Biztonság a szállítás során az egész Európára kiterjedő hálózatirányítás, az informatikai vezérlésű folyamatok és az időben történő jelentéstétel segítségével a szállítási folyamat eltérései esetén, az ellátásilánc-felügyeleti eszközön, az ActiveReport-on keresztül
- Globális hálózatú DACHSER IT rendszerek és fizikai hálózati helyszínek
Az áruk biztonságának tulajdonítjuk a legnagyobb jelentőséget. Biztonsági intézkedéseink közé tartozik épületeink, valamint a kiváló minőségű berendezések kamerás megfigyelése. Állandó személyzetünk tagjai magas szintű képzést kaptak minden alapvető logisztikai folyamathoz, így biztosítva az áruk fizikai és digitális áramlását egyaránt. A járművezetők és a logisztikai szakértők számára tartott rendszeres képzések, a be- és kirakodásra vonatkozó normák, az áruk körültekintő rögzítése, a hőmérséklet-figyelés és a higiénés gyakorlatok szintén mind hozzájárulnak az Ön áruinak védelméhez.
Kipróbált és bevált rakományrögzítő eszközök, például tárolózsákok, saját azonosítóval ellátott plombák, valamint automatizált folyamatok és egységes elektronikus interfészdokumentáció biztosítják az átfogó védelmet a teljes ellátási láncban. A rendszeres ellenőrzések során a rakodás minőségét is ellenőrizzük. Az útközben történő károsodás elkerülése érdekében emeletes pótkocsikat használunk.