eLogistics: A logisztikai felügyeletre szolgáló online portál
Az eLogistics hozzáférést biztosít minden adathoz, valamint közvetlen összeköttetést biztosít szállítási és raktárkezelő rendszereinkhez. Az eLogistics gyors és egyszerű tájékoztatást nyújt az ellátási lánc minden folyamatáról. Számos funkció áll a felügyelet, az ellenőrzés és az átláthatóság szolgálatában. Ön kiszámíthatja a szállítási díjakat, szállítási megbízásokat állíthat ki, nyomon követheti a mélyben zajló raktári folyamatszekvenciákat, megtalálhatja a logisztikai igényeihez megfelelő termékeket vagy a tökéletes szolgáltatásokat, illetve valós időben tudja nyomon követni szállítmányait. Maximális átláthatóságot biztosítunk a teljes ellátási lánc minden pontján egységes vonalkód-leolvasásnak köszönhetően.
Az eLogistics előnyeinek gyors áttekintése
- Teljes átláthatóság az egész logisztikai láncban
- Idő-, költség- és erőforrás-megtakarítás
- Felhasználóbarát, a lehető legrészletesebb felület
- A rendszer egyénre szabott rugalmassága
Az eLogistics az alábbi funkciókkal rendelkezik:
A productpilot segíti Önt a megfelelő termék kiválasztásában. Az eszköz segítségével Ön gyorsan meghatározhatja az Európán belüli szállítások optimális vagy szükséges tranzitidejét. Az ország és az irányítószám megadása után azonnal megtudhatja, hogy az entargo és a vivengo termékcsalád mely szolgáltatásai felelnek meg legjobban a szállítási követelményeinek.
A freightquotation alkalmazás egy tökéletes eszköz a fuvardíjak gyors és hatékony lekérdezésére, anélkül, hogy időigényes ajánlati tevékenységet kellene folytatnia belső vagy külső szereplőkkel. A továbbiakban lehetősége nyílik arra, hogy az ajánlatkérését a transportorder alkalmazásba továbbítsa és ezzel fuvarmegbízást hozzon létre.
A transportorder szolgáltatással a rendeléskezelés online is felügyelhetővé válik. A rendszer tökéletesen az Ön igényei szerint alakítható. Így Ön időt takaríthat meg az előzetes feladatokkal és a rendelési adatok automatikus importálásával. Az integrált címkezelés biztosítja a címek egyszerű naprakészen tartását. A címkezelést az ERP rendszerhez tartozó címek importálása egészíti ki. Dokumentumok feltöltése, a veszélyes árukra vonatkozó információk rögzítése, a jövőbeni megbízások elküldése és a saját NVE-k (vonalkódok) használata szintén lehetséges a saját fejlesztésű transport management alkalmazásunk a Domino rendszerrel létesített közvetlen hálózati kapcsolat révén.
A shipmentpointer szolgáltatással Ön bármikor gyorsan és egyszerűen lekérdezheti szállítmánya legfrissebb státuszát – nincs szükség előzetes regisztrációra. Lehetősége van megadni az NVE-t/SSCC (vonalkód), HAWB & HB/L - tengeri- légi fuvarlevél, referencia, fuvarlevél, megrendelés vagy szállítmány számát: a shipmentpointer megtalálja az adott szállítmányt, miközben a legmagasabb szintű adatvédelmet biztosítja az illetéktelen hozzáférés megakadályozása érdekében. A küldemény nyomonkövetés mobileszközön is lehetséges: a shipmentpointer alkalmazás iPhone-on, Blackberryn és Androidon is elérhető. Minden szállítmányhoz egyedi nyomonkövetési linket lehet létrehozni, ami kapcsolatot biztosít a szállítmány aktuális státuszához. A linket ezután továbbíthatja az ügyfelei, partnerei részére.
A shipmentcontrol segítségével küldeményeit Ön online, csomagra lebontva is gond nélkül nyomon követheti. A kézbesítési adatokat és az elektronikus átvételi igazolást a járművezető a kézi számítógépről azonnal a központi rendszerbe továbbítja. Ön megismerheti a címzett nevét, megtekintheti az aláírását és a kézbesítés idejét, és amennyiben szükséges, nyomon követheti a kívánt folyamatoktól való eltéréseket – mindezt valós időben. Ezenfelül hozzáférést biztosítunk Önnek a DACHSER digitális archiválási rendszeréhez, amelyben a szállítmányokhoz kapcsolódóan tárolt fényképes dokumentációkat őrizzük. Minden szállítmányhoz egyedi nyomonkövetési linket lehet létrehozni, ami kapcsolatot biztosít a szállítmány aktuális státuszához. A linket ezután továbbíthatja az ügyfelei, partnerei részére. A shipmentcontrol a Figyelés és nyomon követés funkciót nemcsak a disztribúciós logisztikához biztosítja (shipmentcontrol send), hanem a beszerzési logisztikához is (shipmentcontrol collect). Ön egyetlen kattintással válthat a nézetek között, továbbá nyomon követheti az Önnek címzett szállítmányokat és a felvételi megrendeléseket is.
A warehousecontrol funkcióval Ön a legapróbb részletekig nyomon követheti a disztribúciós központokon belüli folyamatokat a komissiózástól a tétel-ellenőrzésekig. Mindez lehetővé teszi a törlések és a készletek azonnali ellenőrzését. A shipmentcontrol felületére mutató hivatkozáson Ön a teljes folyamatot figyelemmel követheti, egészen az áruk kézbesítéséig.
A deliveryorder szolgáltatással Ön az addig a raktárainkban tárolt árukészletét előkészítheti a szállításra. A deliveryorder szolgáltatás az egyéni igényeknek megfelelően testre szabható. Örömmel vesszük, ha együttműködik velünk abban, hogy meghatározza az Ön számára releváns beállításokat, illetve hogy megjelenítse vagy elrejtse az egyes funkció.
Az invoicecenter szolgáltatás használatával Ön minden részletes szállítmányspecifikus adatot meg tud tekinteni az interneten. Az adatok PDF, Excel és CSV formátumban állnak rendelkezésre. Ezek az adatok emellett az EDI központon keresztül, digitálisan is továbbíthatók. Mindez kisebb papír- és munkaerőigényt jelent. A kötegelt számlázás azt jelenti, hogy Ön postai úton csak egyetlen papírlapot kap. Mind az előzetesen felszámított adó levonásához szükséges adatok, mind egy adott számviteli időszakra vonatkozó összes információ összefoglaló formában van felsorolva.
A pallettpoolaccount segítségével nyomon követheti szállítási göngyölegeit, például az EUR raklapokat vagy a gitterbox-okat. Pontosítva: Megkötött szerződés keretén belül, ha a DACHSER elfogadja a göngyölegek mennyiségi elszámolását, azokat jóváírja az Ön palletpool számláján - és elkészíti az elszámolást a visszaszállításukat követően. Elszámolási adatait letöltheti Excel táblázat, vagy PDF formátumban.