Együtt fejlődni az ügyfelekkel nehéz időkben is
A BioTech több mint 30 évvel ezelőtt kezdte meg a nemzetközi terjeszkedését, termékei rövid idő alatt rendkívül ismertté váltak az európai fogyasztók körében. A termékportfólió terjesztéséhez olyan megbízható logisztikai partnert keresett a vállalat, amely minden érintett országban a lehető legmagasabb minőségű kiszolgálást tudja kínálni, így került kapcsolatba a DACHSER-rel.
A kezdetek
A prémium táplálékkiegészítőket gyártó és forgalmazó BioTechUSA márka 1999-ben kezdte el a nemzetközi terjeszkedést, ekkor még eseti szállítókkal oldották meg a közúti fuvarozást. A vállalat termékei rövid idő alatt népszerűvé váltak az európai országokban, ami magával hozta a termékportfólió és a partneri kör bővülését is. Így a közúti fuvarozás volumene is jelentősen megnőtt, ehhez pedig olyan partnerre volt szükség, aki minden országban magas színvonalú szolgáltatást tud nyújtani, ekkor kereste meg a vállalat a DACHSER-t. A BioTechUSA jelenleg több mint 70 országba szállít termékeket világszerte, a vállalat számára kiemelkedő fontosságú, hogy a termékek biztonságosan és sérülésmentesen jussanak el a partnerekhez. A portfolióban vannak speciális csomagolást és kezelést igénylő termékek is. Ezeket a szempontokat figyelembe véve választotta a BioTechUSA logisztikai partnernek a DACHSER-t B2B partnereinek kiszolgálásához.
Digitális megoldásokkal az ügyfelek szolgálatában
A DACHSER elsősorban európai export célállomásokra szállítja a BioTechUSA termékeit, a legerősebb piacok többek között Németország, Franciaország és Spanyolország. A DACHSER az egyenletes, magas szintű minőséget az entargo szolgáltatásának segítségével biztosítja, amellyel a szállítási időt és a kézbesítés idejét is rugalmasan, egyéni igényekre szabva lehet meghatározni. A vállalat az elmúlt időszakban számos olyan digitális fejlesztést hajtott végre, amivel még hatékonyabban tudja kiszolgálni a felmerülő ügyféligényeket. A szállítási folyamatot az ActiveReport rendszer digitálisan figyelemmel kíséri, amely egy proaktív ellátásilánc-felügyeleti eszköz (Supply Chain Event Management, SCEM) ami figyeli a szállítási előzményeket, és automatikusan jelzi a normál folyamattól eltérő eseményeket. A megfelelő korrekciós intézkedések gyorsan végrehajthatók, a hibák azonnal kezelhetők.
"A legnagyobb kihívást a szolgáltatásban az jelenti, hogy a címzettek Európában bárhol lehetnek, nekünk pedig biztosítanunk kell a gyors, pontos és egyéni igényekre szabott szállítást. Az együttműködés lépésről lépésre fejlődött, kezdve az eseti árazástól egészen a közeli teljes európai logisztikai megoldásig. Mindkét fél részéről nagyfokú energiabefektetésre volt szükség ahhoz, hogy maximálisan ki tudjuk szolgálni ügyfelünk partnereit"– mondta el Weisz István, Teamleader Inside Sales, Liegl&Dachser Kft.
A DACHSER a modern, hatékony és informatikai alapú logisztikai megoldások mellett kötelezte el magát. Ezek a globális közlekedési és raktárhálózatok, a hosszú távú partnerségek és a világszerte következetes digitális hálózatok szoros integrációján alapulnak. Az összes értékesítési csatorna sikeres kombinációjával biztonságos és megbízható rendszert kínál ügyfeleinek logisztikai feladataikhoz.
Gyors alkalmazkodás
Egy cég szállítási képessége, a szállítás minősége és az átfutási idő nagyban hozzájárul a vevői elégedettséghez. A DACHSER megbízható logisztikai szolgáltatásai révén támogatja a BioTechUSA stabil piaci jelenlétét, amely a két cég együttműködését az elmúlt években is megalapozta. ,,A koronavírus időszaka mindenkinek nagyon nehéz volt, eladónak és vevőnek egyaránt, illetve a kettejüket összekötő szolgáltatóknak is. Az értékesítési volumenek visszaestek, ezért kiemelten fontos volt számunkra, hogy üzleti partnereinket a lehető leggyorsabban, a megszokott minőségben tudjuk kiszolgálni. Ebben számíthattunk a DACHSER-re, azokban az országokban is, ahol a vírushelyzet miatt a szállítmányozással foglalkozó cégeknek komoly nehézségekkel kellett szembesülniük. Úgy gondoljuk, hogy egy ilyen speciális helyzetben való helytálláshoz megfelelő szakmai háttérre, stabil piaci jelenlétre és megbízható kapcsolatrendszerre van szükség, amellyel a DACHSER minden bizonnyal rendelkezik.” – mondta el Brezovszky Gábor, a BioTechUSA fuvarszervezési menedzsere.