vissza
arcai

A DACHSER bővíti szolgáltatási portfólióját a B2C kiszállítások területén

A targo on-site fix néven futó új termék révén már a megrendelés leadásakor egyeztethető a szállítás fix időpontja

A fogyasztók igényesek a kiskereskedelmi élmény kapcsán: ott és akkor szeretnének vásárolni, ahol és amikor csak akarnak, majd szeretnék a megrendelt terméket a számukra megfelelő helyen és időben megkapni. Az erős piaci versenyben azok a kiskereskedők vannak a legjobb helyzetben, akik az árukat az értékesítési csatornák teljes skáláján – az üzletekben, az online és mobil kereskedelemben – össze tudják hangolni. Az ilyen kifinomult, úgynevezett omnichannel értékesítési koncepciók alapját a rugalmasan alkalmazkodó, nagy teljesítményű ellátási láncok képezik. A DACHSER egész Európában bevezetett egy új terméket, a targo on-site fixet, amely támogatja ügyfelei omnichannel koncepcióit, és teljes rugalmasságot biztosít a szállítási időpontok egyeztetése során. 

A DACHSER bővíti szolgáltatási portfólióját a B2C kiszállítások területén
A DACHSER bővíti szolgáltatási portfólióját a B2C kiszállítások területén

„Ma a kiskereskedőknek és a gyártóknak a fogyasztók minden egyes szállítással kapcsolatos igényét ki kell elégíteniük. Logisztikai partnerként ez számunkra azt jelenti, hogy folyamatosan fejlesztenünk kell hálózatunk szolgáltatásait, folyamatait, és egyszerűbb, gyorsabb megoldásokkal kell kiegészítenünk ezeket. Mindez része az európai gyűjtőszállítmányozási hálózatunk növekedési stratégiájának” – mondta Alexander Tonn, a DACHSER Road Logistics igazgatója. A targo on-site fix választásával a fogyasztók már a vásárláskor fix szállítási időpontot egyeztethetnek az eladóval, így akkor kaphatják meg az árut, amikor például hazaérnek a nyaralásból, vagy amikor nem dolgoznak. Ez a rugalmasság a jelek szerint sikeres az ügyfelek körében, és a DACHSER számára is előnyös, hogy egyszerűbb az ütemezés.    

Ma a kiskereskedőknek és a gyártóknak a fogyasztók minden egyes szállítással kapcsolatos igényét ki kell elégíteniük. Logisztikai partnerként ez számunkra azt jelenti, hogy folyamatosan fejlesztenünk kell hálózatunk szolgáltatásait, folyamatait, és egyszerűbb, gyorsabb megoldásokkal kell kiegészítenünk ezeket. Mindez része az európai gyűjtőszállítmányozási hálózatunk növekedési stratégiájának.

Alexander Tonn, a DACHSER Road Logistics igazgatója

A DACHSER logisztikai szolgáltatásai azokat a vállalati ügyfeleket célozzák meg, akik a vállalkozások közötti (B2B) szolgáltatásokon túlmenően vállalkozások és fogyasztók közötti (B2C) értékesítéssel is foglalkoznak.

Targo on-site termékcsalád

A B2C szállítmányok esetében a DACHSER az egyértelműen definiált szolgáltatásokat és minőségi szabványokat, valamint saját gyűjtőszállítmányozási hálózata révén rövid szállítási időt biztosító targo on-site termékcsaládot egész Európában kínálja. Ennek elemei között megtalálható az ingyenes járdaszegélyig szállítástól a felhasználási helyre történő, egyszemélyes árukezeléssel zajló kiszállításig számos szolgáltatás.

DACHSER világszerte
Kapcsolat
Kapcsolat Erika Kohegyi Consultant for Communication