vissza
Tudástár

A DACHSER arcai 10. - Negyed évszázad elkötelezettség: Wieszt Beáta 

Wieszt Beáta, Számlázás, DACHSER Hungary Kft.

A DACHSER idén ünnepli 25 éves jubileumát Magyarországon. Ebből az alkalomból egy portrésorozat keretében, büszkén mutatja be a kezdetektől a vállalatnál dolgozó munkatársait. Olyan szakembereket ismerhetünk meg, akik két és fél évtizedes pályafutásuk alatt átélték a vállalat életének fontos mérföldköveit, elkötelezettségükkel, szakértelmükkel és kitartásukkal járultak hozzá a DACHSER sikeréhez. A sorozat betekintést nyújt karrierjük és személyes fejlődésük folyamatába, és megvilágítja azokat az alapértékeket, amelyek a DACHSER közösségét összekovácsolták és erősítik napjainkban is. 

Wieszt Beáta a kezdetektől erősíti a DACHSER számlázási osztályát. Precizitását és komoly szakmai kompetenciáit a budapesti Food telephely pénzügyi folyamatainak kézben tartása során kamatoztatja.

Mi az a három dolog, ami eszedbe jut a DACHSER-ről, és miért szeretsz itt dolgozni?

A DACHSER-ről elsősorban a kamionok, a szállításokat végző partnereink és az ügyfelek jutnak eszembe. Szeretek a számlázási osztályon dolgozni. Napi szinten tartom a kapcsolatot a szervizzel, ügyfelekkel és mélyen belelátok a szállítmányozási rendszer működésébe. Emellett a cég gyerekbarát hozzáállása is különösen fontos számomra, hiszen két kiskorú gyerekem van. Az, hogy Pilisvörösváron élek és a munkahelyem közel van, szintén nagyban megkönnyíti a mindennapokat. Az itt dolgozó kollégákkal jó társaságot alkotunk. Korábban sokat jártunk kirándulni, több emlékezetes szabadidős programot szerveztünk együtt.

Hogyan kerültél a céghez, milyen feladatok tartoznak a napi munkádhoz?

A céghez ismeretség által kerültem, testvérem ajánlására, aki már korábban a magyarországi DACHSER-nél dolgozott. Március 8-án csatlakoztam, így már az első napon virággal fogadtak, ami nagyon kedves gesztus volt, és azóta is kitart. A kollégák rendkívül segítőkészek voltak az első időszakban, és azóta is kiváló a csapatmunka. Jelenleg 12-en dolgozunk a pénzügyi osztályon, 25 éve még csak hárman voltunk, sok változás történt, de az alapcsapat újra együtt van. A feladatok sokkal specializáltabbak lettek. A hónap elején a kimenő számlákkal foglalkozom, majd a bejövő számlák feldolgozása következik, jelenleg éppen a hónapzárási folyamatban veszek részt. A legjobban azt szeretem, hogy a munkám során több területtel kell érintkeznem, így folyamatosan kapcsolatban vagyok a cég ügyfeleivel és a szállításokat végző partnereinkkel.

Mi motivál, és mit tartasz az eddigi legnagyobb sikerednek? Hogyan értékelik a teljesítményedet?

Motivál, hogy teljesen önállóan kezelem a budapesti kirendeltség számlázását, ismerem a folyamatokat és másokat is helyettesíteni tudok, ha szükséges. Ez egy felelősségteljes munka, jó érzéssel tölt el, hogy széles rálátásom van a vállalat pénzügyi folyamataira. A munkámban mindig magas színvonalat kell nyújtanom, amit a felsővezetés rendszeresen értékel. Tőlük eddig mindig pozitív visszajelzéseket kaptam. A jövőben szeretném továbbképezni magam, például részt fogok venni egy Excel tanfolyamon, illetve az angol nyelvtudásomat is fejleszteni kívánom.

Interjú: Wieszt Beáta

A munkatársakkal való együttműködés kulcsfontosságú, hiszen csapatban dolgozunk, ahol mindenki segíti a másikat.

Milyen a céges légkör, milyen ambícióid vannak, hol szeretnél tartani három év múlva?

A céges légkör általában nagyon jó, bár a hónap elején a zárások miatt néha feszültebb a helyzet. A kollégák, különösen a magyarországi Food Logistics részlegen dolgozók, rendkívül segítőkészek, és élvezem velük a közös munkát. A munkatársakkal való együttműködés kulcsfontosságú, hiszen csapatban dolgozunk, ahol mindenki segíti a másikat. Három év múlva is ebben a pozícióban szeretnék dolgozni, mert elégedett vagyok a jelenlegi munkakörömmel és úgy érzem, hogy már elértem a maximumot ezen a területen.

Hogyan kapcsolódsz ki munka mellett?

Szabadidőmben sokat kirándulok a családommal a Pilisben, szeretek kertészkedni és olvasni is. Korábban a sportolás is fontos része volt az életemnek, bár a gyerekek születése óta kevesebb időm jut rá.

Mit mondanál a fiatal kollégáknak, miért csatlakozzanak a DACHSER-hez?

A fiatal kollégáknak azt tanácsolnám, hogy ne ijedjenek meg az eleinte bonyolultnak tűnő rendszertől, mert hamar bele lehet tanulni. A DACHSER stabil és támogató munkahely, amely rugalmas és családbarát. Én már 25 éve itt dolgozom, és soha nem volt probléma, ha a gyerekeimmel kapcsolatban kellett elintéznem valamit. Ez a munkahely hosszú távú biztonságot és fejlődési lehetőséget nyújt minden munkavállalónak.

A DACHSER arcai interjúsorozatunkat tovább folytatjuk. 
DACHSER világszerte
Kapcsolat
Kapcsolat Erika Kohegyi Consultant for Communication